Mira- sadece anne sütü alan bebekler de 15 gün normal diyo doktorlar tabi huzursuzluk yoksa . Bana doktor kendin bi yemek kaşığı bebekte bir çat kaşığı zeytin yağ ver her gün dedi . Bizimde 2 aylıkken başladı 5 güne kadar yapmazdı ama huzursuz olurdu doktor debridad diye surup verdi düzeldi cok şükür