El ayak ağız hastalığına benziyor. Ağızda çok yoğun yara oluyor ilk olarak ağızda boğazda çıktığından doktorlar anlamıyorlar boğaz enfeksiyonu diyip antibiyotik veriyorlar. Ateş 39 üstü oluyor 2 gün civarı. Sonr ellerde ayaklarda yaralar çıkıyor. Dediğiniz bölgelerde de hafif çıkabiliyor. Sonrasında kendiliğinden iyileşiyor siz de boşuna antibiyotik vermiş oluyorsunuz😬 bi araştırın isterseniz internetten ve tekrar götürün bu yaraları gösterin kaşıntıyı yatıştırıcı merhem veriyorlar. 1 ay sonra da tırnak dökülmesi olabiliyor