gurbet_gelini12 2 yaşındakı oğlumun dünden beri ateşi var iki kere doktora götürdüm ateşi düşmüyor ateş gibi yanıyor hiç birsey yemiyor ne yapmam lazım ateşin düşmesi için hava 38 derece sıcak ateşi 40 derece😔😔havale geçırmesinden korkuyorum
1234___ gurbet_gelini12 40 derece hiç durmayan hemen hastaneye götürün Allah korusun sonra da çok pişman olursunuz
Ccansuu gurbet_gelini12 6. Hastalık salgını var bu ara 3-4 gün çok yüksek ateş sonra döküntü oluyor valla bu sene o kadar çok hastalık var ki ger hastaneye gittiğimizde salgın var diyorlar ya ateş ya ishal kusma delireceğim artık
gurbet_gelini12 1234___ malesef bişey yapmıyorlar hastane sadece üstünü çıkartıp bekletıyorlar saatlerce bekleme odasında keşke yapsalar durmaz götürürdüm
gurbet_gelini12 Badehandeyldz oğlum da sabah kustu hiç birsey yemıyor ateşten dolayı herhalde çok halsiz bitkin
Esma_mutlu42 gurbet_gelini12 bizde arifede iki gün önce hastalandık hala çekiyoruz hastaneye gittik herkes aynı şikayetten gelmiş
gurbet_gelini12 1234___ başka hastane almıyor canım tek bir çocuk hastanesi var malesef Fransa dayız burda böyle
Ss1aa gurbet_gelini12 bizde 39 dereceyle gittik . Yanıyordu yavrum . Kulak enfeksiyonu olmuş. Antibiyotik tedavisine başladık . 3 gün ateş devam eder dedi doktor . Öyle de oldu . Şimdi biraz daha iyi . Hastaneler çocuk/bebek kaynıyor . Yaz günü nasıl bir salgındır bu geçmedi gitti . Kulaklarına boğazına bakıldı mı ??
gurbet_gelini12 Ss1aa evet canım bakıldı boğazı da kırmızıymış doktor oyle dedı hıc sorma Vallah evden çıkmaz olduk okadar cok vaka varkı bu yazda cocuklara oldu 🤦♀️🤦♀️
gurbet_gelini12 Badehandeyldz oğlum a da antibiyotik ve areş düşürücü verdi doktor etkısı gittiğinde tekrar başlıyor ateş