Kızlar bebeğime gelen 2 adet 4 numara bebek bezi var açılmamış. 2 adet pudra bir kaç kullanılmamış erkek bebek kıyafeti,açılmamış d vitamini,kanguru,göğüs pedleri verecektim aslında amacım zor durumda olan kişiye yardımcı olmaktı fb bir sayfa var yazan yazmış bebeği 1,5 yaşında büyük çocukları var bakıyorum durumları gayet düzgün birisi kargoyu karşılayıp yollarmısın yazmış ne yapacağımı şaşırdım siizn bebeğiniz büyük yazınca bana sitemli sitemli yazmış vermezsen verme falan diye ben insanları anlamıyorum. Zor durumda olana gitsin işte ayrıca kargoyu ben karşılayacağım sonuçta bende bebek büyütüyorum banada para lazım çok zengin biri değilim ki kargo parası baya tutar. Sırf ücretsiz diye işine yaramayacak şeyleri bile istiyor insanlar pes yani. Sorum şu bunları verebileceğim bir kuruluş yada yerdım yeri var mı acaba? Benim bebeğim 5 aylık hiç kullanmadık bezleri ve kıyafetleri.