Merhaba tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var bebeğim 4 aylık 10 gündür sanki boğazında balgam var mis gibi hirliyor ilk aspiratör ile temizliyorduk. Doktor serum fizyolojik ile şırınga ile sıkın dedi onu da yaptık antibiyotik şurup verdi günde bı çay kaşığı veriyoruz buhar makinesi.aldim. durabildigi kadar onu yapıyorum burnunu günde en az 3 kez temizliyorum ama 10 gün hala geçmedi ne yapabilirim 😔😔