18 günlük oğlum var 36 haftalık doğdu acil sezeryanla 3-4 gün sütüm yoktu bir damla dahi mamaya başladım kimseyide dinlemedim çok şükür bu sayede sarılık olmadı 2600 doğmuştu 2300 e indi ödemi gidince sütüm geldikten sonra her istediğinde emzirdim ama az olduğu için mamada verdim 30 cc 3 saatte bir çok şükür 2900 olmuş 18 günde farkını kapatıyor. Gün içinde 2-3 saatte bir 30 cc akşam yatmadan ve gece ise 60 cc mama yiyor bir sorunu yok sağlıklı büyüyor.