Kızlar ne durumda neler yapıyor bebişler?
Kızım 7ay 13günlük naynini naynini naynay deyince oturduğu yerde sallanıyor (kendinde oynuyor) işaret parmağımı gösterip hadi cıs yap dediğimde oda işaret parmağını getiriyor, emekliyor dönüyor koltuk altlarına kaçıyor, ellerinden tutunca yürümeye bayılıyor, bişeyler yemek istiyor sürekli elimizde bişey görmesin hemen oda yemek istiyor, çığlık atıyor, linç eden olur ama ileride açınca bağımlı gibi izlemesin diye gün içinde tv sürekli açık oluyor çok fazla ilgisini çekmiyor artık ☺️ İlk başlarda çok ilgisini çekiyordu. Bizden bu kadar siz ne alemdesiniz