Kızlar oğlum 1 yaşına gircek bir hafta sonra ama yürüme belirtisi yok tabi illa yaşında yürüyecek değil ama parmak uçlarında duruyo hep ve denge kuramıyor tay tay yapmıyor ben yaptırmaya çalışınca oturuyor hemen korkuyor galiba koltuklara tutunup kalkıyor sadece şimdi sorum birden aniden yürüyorlarmı yoksa öncesi basamakları varmı acaba deneyimlerinizi anlatırsanız sevinirim😇