anneleri-bisalin Ecitah09 ses cikarmasa da bu çocuğun hiç sesi yok acaba bir sorun mu var diye düşüneceksiniz :) buna alışın ilk yaptığı herşey de acaba normal mi sorusu hayatımızın bir parçası artık ve evet normal :)
Ecitah09 İlk bebeğim herkes doktora sor bi dedi o yüzden sordum yani açıkcası bana da normal geliyor çünkü iyi bir şey diye düşünüyorum