Merhaba kizim 18 aylik ve hazir oldugunu bana gosterdigi icin 1 hafta once bu sürece girdik zaten 2 ay oncesinden klozetini almistim(lazimlik) hicbisrskilde oturmasinda falan sikinti cikarmiyo kakasindan da korkmuyo ama sadece ben goturdugum surece yapiyor kakasinida saklanarak yaptigi icin anladigim an goturuyorum yapiyor. Bu surede neyapmam gerek acaba ayni sekilde devam edeyimmi yoksa arami vereyim bu arada geceleri kuru kalkiyor geceyi hallettik. Ama idrarini tutma refleksi yok suan icin tutmayi bilmiyor. Devam etsem ögrenirmi. Sizlerin tecrrubelerini okumak istiyorum 💫