Erguvn katılma nöbetidir bence oğlum 20 aylık maalesef bizde de oluyor baygınlık gibi 1-2 dk sürüyor sonra kendine geliyor hatta bilinç kaybı oluyormuş endişelendim beynine zarar verir diye katılma nöbetinin bir zararı yokmuş ağlatmamaya çalışıyorum Dr bize kalpte sorun varsa demir eksikliği varsa ya da genetikten olabilir dedi eşimde de varmış kuzenlerinde de kalpte sorun çıkmadı demir eksikliği de yok genetik dedi Dr nefes alamadığı morardığı anda sakin olun yüzüne kuvvetlice üfleyin geçer bizim şimdi üfleyince geçmiyor bebeklik dönemi geçiyordu hatta kayınvalidem ben doktor doktor gezdim çare yok ilk okul çağında düzeldi demişti genelde 4-5 yaşta düzeliyormuş