Pinkribbon benim bebeğim sürekli emmek isteyen bir bebekti hep ve hala da öyle. Yani azalma olmadı.
Hiç kusan bir bebek değildi ve yine kusmuyor.
Uykusu hep problemdi, uykuya çok direnirdi ama ağlamazdı yine ağlamıyor ama geçen 3 gün boyunca ne emmek istedi ne de uyumak hatta bir gün sabah 5 e kadar ağladı ve emmedi en son çarşafa koyup salladık öyle uyudu. Şuan normale döndük.
Gece beslemem 2 kere oluyor en fazla. O da uyku saatine göre değişiyor eğer 9-10 gibi uyumuşsa 2 kere olur daha geç uyumuşsa 1 kere olur.
Bebeğim 3 ay 10 günlük. Kilosu da 10 gün önce 6800 dü 👼 sadece anne sütü işe besleniyor.