Merhabalar 10 temmuzda alışveriş yaptık 100 tl hediye çeki kazandım mağazada bize 11 temmuzda mesaj geleceğini ve 11 12 13 temmuzda çeki kullanabileceğimiz söylendi . Fakat bana mesaj 12 Temmuz saat 1 de geldi ve 24 saat sonra aktif olacak son kullanım tarihi 13 Temmuz diye. Ama ben kullanamıyorum şuan olmuyor bilgisi olan varmı