Asyaveannesi04 Glsh13 düzenli kullanıyorum ben çok memnunum hem çantam da hem evde hem iş yerimde birer şişe bulunduruyorum bebeğim 6.5 aylık
Moniza Glsh13 4.sisem memnunum ya bir ara bitti damla sonra ben 1 hafta kullanamadim o ara sütüm azalmıştı başladım tekrardan arttı çok şükür günde 1 veya 2 mama gidiyoruz
BurcuYpc Benim sütüm vardı bebeğim 2 aylıkken diyetisyenle diyete başlamıştım sütüm azalmıştı sonra diyeti bırakıp bestlak kullandım tekrar arttı memnun kalmıştım
Glsh13 Hepinize çok tesekkur ederim benimde bebegim 1 aylik ilk zamanlar cok sutum var diye almamistim doktorum ilk gun al kullan demisti.bende bugun alip deneyecegim insallah benim bebegimede bol bol süt olur☺️