Tugceden34 Kızlar selam oğlumun ctesi günü 1. Yaşını kutlayacağız, evde 10-15 kişi olacak biz hariç.Yardim edenim yok herşeyi aynı gün yapamam 1-2 gün öncesinden neler hazirlayabilirim ikramlık olarak tavsiyelerinize ihtiyacım var.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Tugceden34 sarmayı sarıp buzluğa atabilirsiniz aynı şekilde böreği de sarıp buzluğa atabilirsiniz :) patlamış mısırlar kolay zaten bide çöp şişlere etipuf takın oda kolay ben makarna salatası da yapmıştım pasta dolma börek kurabiye makarna salatası patlamış mısır yeterli gibi
daisymomm Tugceden34 geçen hafta ben yapmıştım canım. Yardım edenim olduğu için annem sarma yapmıştı. Poğaça, tuzlu kurabiye, mercimek köfte, sarma, patlamış mısır ve Bursa pidesi hazırlamıştık. Yanına pasta, truff .
DiDoCe Tugceden34 vala ben sadece pasta ve kolayla yaptım 😂 ha bide masada güzel görünsün diye makaron koyup üstüne pasta süslerini koydum nolcakki yani herkeste gayet memnundu
2halime Tugceden34 poğaça yada açma yapıp buzluğa koyabilirsiniz fırında isitinca çok taze oluyor aynı şekilde börek te ☺️Sarma olabilir 2 tabak kadar olsa yeter bence bebeğiniz uyudugunda hemen 2 saatte sarabilirsiniz 1 gün önceden pişirseniz bile çok taze oluyor. Şehriye salatasını akşamında yapsanız yine onada dolapta bişey olmaz tuzunu limonunu koymadiginiz sürece ☺️ Kurabiye yapabilirsiniz bikac gün önceden birde pasta oldu mu tamam mutlu yaşlar şimdiden🥳😍
Tugceden34 MiracAlpinveUmutunAnnesi öneriniz için çok teşekkür ederim ama bebeğimle sarma sarabilmem imkansız 😓 yardım edecek biri de yok etrafımda.. böreği sarabilirim 🙏🥰
MiracAlpinveUmutunAnnesi Tugceden34 bebeğiniz uyuduğunda yapabilirsiniz benimde burda kimsem yok ve 1 yağ doğum gününün herşeyini kendim yaptım sarma da dahil :) oğlum uyuduğunda dardım hep yada eşim evdeyken oğlumuzla ilginenirken sardım attım buzluğa doğum gününden 1 gün akşam öncede pişirdim en kısık ayarda
Tugceden34 MiracAlpinveUmutunAnnesi inanır mısınız bilmiyorum ama oğlum gündüz 1 saat anca uyuyor 😓 çok zor bı bebek..
Tugceden34 2halime ne güzel yazmışsınız çok çok teşekkür ederim 🙏 mayalı açma ve poğaça yapsam birşey olmaz dimi buzlukta cumartesi günü çıkarıp isitsam yine yumuşak olur
2halime Tugceden34 Rica ederim😍 Hayır hiç bişey olmuyor benim 2 hafta buzlukta tuttuğum oluyor. Anı misafir geldi mi hemen çıkarıyorum fırında isitinca yumuşacık yeni yapmış gibi oluyor boregide deneyebilirsiniz aynı şekilde.
Tugceden34 2halime şimdi poğaça ve kurabiye yapıp attım buzluğa 🥰 çok teşekkür ederim yazan tüm arkadaşlara 🙏🥰
2halime Tugceden34 Kurabiye buzluğa atılır mı bilemedim🥺 bı kapaklı kavanozada koysanız dışarda olabilirdi