Kızlar tatilin 3 günündeyim 1.5 yaşında kızım ile Antalya ya geldik. Bu postu cok görüyorum iste tatil için olmaz sa olmaz nedir , tatil öneriniz nedir diye bende dahil bu postu çok açtım. Çünkü ilk tatil ve tecrübesizim. Öncelikle mayo , krem gibi klasik olmazı tabikide söylemicem😂
👋 yolculuğa gece çıkın hem daha serin , hemde çocuğu uyutup koltuğa koyunca uğraşmak zorunda kalmıyorsun ( gerçi benimki cok sık uyandı genelde de öyle )
👋kıyafet olarak ; bol kıyafet alın , ve hemen giyebileceği elbise yada tulum alın , çorap ve uzun kollu kesin alın cünkü Antalya da bile denizden sonra odaya gelip klima açınca soguk olduğu icin uzun kol gerekiyor. ben bolca aldım çorap, uzun kollu vs. suan odayı soğuttuk uzun kollu,ayaklı tulum ile uyuyor.
👋Terlik olsun dışarda terlik sandalet lazım oluyor
👋 yemek olarak ta eger otele gidecekseniz bebek dostu , menüsü çıkaran otel tercih edin çok gerekli her zaman bebek menüsü bulmak zor oluyor. Yanıma 6 tane meyveli kavanoz mama aldım , kaşık mama , tarhana aldım yemek kabı , kaşığı , çatalı ve yemek yapmak icin mini tüp ve minik tencere aldım işime yaradı🤷🏻♀️ Bunun içinde kapları yıkamak icin sabun alın ben almadım keske alsaydım diyorum.
👋 bebek şampuanı alın eger otelin hamamı varsa denizden sonra hamama götürüp yıkayın aksı taktirde denizin duş suyu cok soguk akıyor eger hamamı yoksa iki tane 1.5 lt şişeye su koyup güneşte bırakın ısınsın çıkınca yıkayın üşümemiş olur.
👋kendiniz icin ise saç kremi , losyon alın deniz suyu cok kurutuyor
👋eşiniz ile de 😂😂 zıtlaşmayın pozitif olmaya çalışın , tadını çıkarmaya bakın en cok ta kendiniz için yapın bu tatili 😊❤️ Çünkü en çok bizlerin ihtiycı var