3aylık bebeğim var,dünden beri testlerim hayalide olsa çift çizgi ama bu gün çok az kanamam var anlam veremedim adet mi oluyorum ğstünemi görüyorum.adetken testlerde pozitif çıkma olasılığı varmı hormonlarla alakalı ay çok kötü hissediyorum.sizce nedir durum bi fikir önerirmisiniz kana baktırmalı muyım
https://resimyukle.io/r/SEGCCTmfsQ
https://resimyukle.io/r/rmRfaC0wei