Seda__ fazlalığını çıkartıyordur canım ben de aynı şekilde aynı sorunu yaşıyorum gazını çıkartırken emdikten yarım saat bir saat sonra falan kusuyor yani doktor öyle de di özel olarak konuştum fazlasını çıkartıyordur dedi normal sorun yok dedi fışkırır tarzda kusma varsa sorun olabilir fiçkırır tarzda kusmuyorsa fazladan çıkartıyordur