Sedakaplan ilk haftalar ani sut inmesinden ben de olmustum.Gogus ucu yaralarimdan dolayi tam memeyi bosaltamiyordum agridan acidan ,zar zor sagip biberonla bebegime verdim 2 hafta kadar.Kalanlar buzlukta durdu.Her bebek bir degil ama benimki ilk aydan sonra biberon almadi bir daha.Meme reddi yasamadik sukur biberon reddi yasadik