Kadersizxww Ben ilk kızımda 19 aylıkken azaltarak değil tek seferde kesmiştim göğüse limon sürerek. Çünkü büyüdükçe anladıkları için memeye daha yapışık yaşıyorlar. Emmek değil oyun oluyor onlar için. Kesildiğinde düzenli yemeğe başlamıştı. Uykusuda düzene girmişti. Çok rahat etmiştim. 2.kızım 13 aylık, ay sayıyorum şimdi onu da nasipse 19 aylıkken bırakıcam tabi daha önce kendisi bırakmasa. Aynı ay emsinler diye yapıyorum yoksa şimdi keserim😄 En fazla 1 hafta zorlanırsın, sonra alışır. Uyku konusunda da yanında uzanıp pışpışladım. İlk gün yarım saat ağladıysa, 4.gün alışmıştı artık emmeden yanımda uyumaya.