Ezgi_12 merhaba benimde 2 yasinda bi kizim var , emziriyorum 4 ay önce doktor iziniyle başladım. 1 ay kullanıp 15 gun ara veriyorum. Sac dokulmesini bitirdi. Tırnaklarım guclendi. Sabah kalktıgımda sirtim agrimiyor artik diyebilirim. Uykusuzluk problemi de yaşamıyorum uzun süredir. 3 4 saat uyusam bile yetiyor.