Pimpirikk 2 ay oldu sezeryanla doğum yapalı ama ara ara kanamalarım oluyor normal mi ilk dogumumunda 10 gün olmuştu bidaha olmamıştı. Adet kanaması değil eminim 1 gün oluyorum sonra 5gun yok gibi. Normalmi böyle olması
Semaelisa27 Pimpirikk evet normal ben 3 ay boyunca öyle oldum tam bitti derdim tekrar leke gelirdi 2 gün devam eder sonra yine biterdi
SeninAnnenBirMelektiYavrm Pimpirikk biran önce git o zaman cnm. Problem olup olmadığını doktor söyleyebilir