3 aylık oğlumun dünden beri kafa ve kolları aşırı sıcak ateşini ölçüyorum 37,4 ten yukarı çıkmıyor bacakları soğuk ama alnı ateş gibi. Bugün doktora götürdüm kan ve idrar bakıldı fakat temiz bi sorun yok. Elleri sürekli ağzında salyaları akıyor. Acaba diş mi çıkarıyor ama daha çok erken. Gittiğimiz doktorda hiç ilgilenmedi sağolsun. Huzursuzluğu çok emerken ağlıyor. Napıcağımı bilemedim başına gelen varmı 😞