Merhabalar , sanırım bir konuda motivasyona ihtiyacım var, kızım 27aylık oldu , Ağustos başı da ikinci kızım doğacak inşallah ama ben evime geçmek istiyorum doğum sonrası ,, ama bakacak kimse yok eşimde annemlere köye gidelim 15gün falan diyor açıkcası düzen bozmak , büyük kızımın da düzenini bozmak istemiyorum, evimde olmak istiyorum ama yapabilir miyiö tek başıma hiç bilmiyorum yaa..