Sevgili annişler,
Kızım 3 ay 6 günlük. Gündüz gece sürekli eli ağzında şap şap. Önce her anne gibi vicdan yapıp açmı diye mama verdim ama yok ondan değil. Parmağını denk getiremediğinde saçını başını ovalıyor. Nasıl bıraktırabilirim ? Yiğenim 7 yaşında ve hala parmak emiyor. Böyle devam etmesini istemiyorum 😔