Kızlar merhaba bebeğime ek gıdaya başladığımdan beri hep pütürlü vermeye çalıştım ama hep kustu şuan 10 aylık Ve hala pütürlü yiyemiyor napıcam bilmiyorum artık çok yoruldum doktor zorla da olsa ver alışması lazım diyor ama bu sefer asla ağzını açmıyor tamamen pütürsüz olunca gayet güzel yiyor var mı böyle bebişleri olan ya da çözüm bulan 🤦🏻♀️