FerdAzraMira İlk çocuğum da (6 sene önce) gaz için doktorumuz söylemişti çokta faydasını görmüştüm 2. Bebeğim var şimdi 3,5 aylık ona da vermek istiyorum ama ölçü neydi hatırlamıyorum 🤷🏻♀️
Brfn FerdAzraMira Keşke bende kendi bebeğim zamanında bilseydim.. Benden sonra arkadaşım doğum yaptı o 1 çay kaşığı çörek otunu 1 su bardağı suyla kaynatıp gün içerisinde iceriyodu bi kaç çay kaşığı
FerdAzraMira Mor_baykus bize bi tek bu iyi gelmişti 6 sene geçince üstünden unutmuşum maalesef hastalığına da çok iyi gelirdi gribe öksürüğe çok içirmiştim kızıma
Brfn FerdAzraMira Gördü çok şükür o günden beri benimde aklımda, tabi benim için geç oldu öğrenmek ama olsun bilgi bilgidir.. 🤗