[silindi] kızlar merhaba 2 ay 13 günlük kızım var kehribar kolye almak istiyorum şuan ayak bileğine takabileceğim daha sonra boynuna takabileceğim tarzda istiyorum var mı tavsiye edeceğiniz bir internet sitesi
Bkt10 [silindi] ben oğluma kullanıyorum yanlız kolyeler 4.aydan itibaren kullanılıyor bileklik olanlar 2.ayda kullanılıyor oğlumda 2 aylıklık ben ınstgramdan kehribarsepeti sayfasından aldım
Defnesuram [silindi] kızkardeşim kullanıyor ve hiç memnun değil hiçbiişe yaramıyor dedi bende almamıştım