la_leomer nüfus kağıdını çıkarırken başvuru yapıyorsun ikisine de eşin yada sen memursanız süt parası yok sadece doğum parası alırsın biz doğum içinde başvuru yaptık eşim doldurdu ama benim adıma yattı para öyle başvuru yapmadan bişey verdiklerini hiç görmedim açıkcası birde belediyeler de doğum çantası vs veriyo bi araştır istersen🌸