Oğlum 6. 5 aylık. 2 aylık iken emzik verdim arabada, uyurken emzik alıyordu. Meme arti mama seklinde ilerlerken biberonda verdim. 3.5 aylık iken meme reddi başladı ve emzige aşırı bağlandı, aşırı huyszudu. Emzigi birden kestim sonra sut alerji teşhisi kondu. Biberonla mamayi da kesmek zorunda kaldım. Sonra 1 ay meme reddi ile mücadele ettim. 4.5 aydan beri güzel emiyor çok şükür. Üstüne çıkinca yuksrdan verince emiyor . Gece de emerek uyuyir .Süt ve yoğurt veremeyeceğim için de emzirme çok onemli dedi dr. Sorun şu ki oğlum aşırı huysuz arabada durmuyor . Tek bakıyorum bi yerlere gitmem gerektiğinde gidemiyorum.katilarsk ağlıyor kaza yaparım ona bakıyorum diye araba kullanamıyorum. Ya da gündüz uykularında hep sallanarak uyuyir ve kesik kesik. Emzik versem , sadece uyurken ve arabada yola çıkarken. Sizce meme reddi olur mu tekrar ya da uyku dışında da sürekli ister mi ? Ailem emzik verip hem çocuğu hem kendimi biraz rahatlatmak taraftarı. Ama oğlum inatçı bir kere verirsem bi sure tekrar kesemem. Bir türlü karara veremiyorum o yüzden.. uykusu düzelir mi ya da arabada daha sakin durur mu