45 günlük bebegim soğuk algınlığı oldu bogaz enfeksiyonu var bayram tatilinde bn hastalandım bndende oğluma gecti😩vicdan azabı çekiyorum ateşi 38 i geçince hemen acile götürdük antibiyotik verdi doktor daha çok küçük antibiyotik kullanmak ne kadar doğru bi fikriniz varmi bu konuda