Bebeğimin ateşi 38.5 gördü en son arkadaşlar. Dün gece hastaneye gittik boğaz enfeksiyonu dediler 3 gün calpol ver 3. Gün sonunda düşmezse antibiyotiğe başlayacağız dediler. Ben evde 4 saatte bir calpol veriyorum , ılık bez ve ılık duş aldırıyorum. Ayağına limon sürüyorum. Et suyu ve sarımsak veriyorum, yoğurt yediriyorum ve bol su içiriyorum ayrıca emziriyorum sık sık . Ama banamısın demiyor . Geçmiyor inatçı ateş. Bilgi ve tecrübelerinize ihtiyacım var. Şunu yaptık işe yaradı dediğiniz bir şeyler var mı?