ipekgumen1 bu uyuz değil böcek ısırığı
Ozlem3591 Peki çok kaşıntı oldumumu kwelladan sonra
Ee22 ilaç kullanımından sonraki 1 haftada kaşıntı oluyo sonra geçiyor
Doga0812 o uyuz olsa coktaanan 1 5 ayda haneye bulasirdi
Tomris-Hatun bazen kasiniyor bazen kaşınmiyorum