Doga0812 ya ayni seyi ben yasiyorum tam 1 aydır ellerim, kollarim, bacaklarım delicesine kasiniyor bir de pul pul oldu hep, 2 kere doktora gittim farkli doktorlar uyuz muyum acaba dedim ikisi de test falan ayri bir sey yapmadilar, kortizonlu krem ve alerji ilaci verdiler… ilaclar da cok fayda etmedi artik biraktim. Ama uyuzsam ne esime ne de bebegime bir sey gecmedi hele ki bebegimle surekli dip dibeyiz, beraber uyuyoruz vs.. ama artik cok bunaldim neyse bu. Hergun farkli bir bolge kasiniyor, kasidikca sisiyor, benek benek oluyor her yerim cok yoruldum artik kipkirmizi her yerim. Nasil cozum bulacagiz buna anlamadim..