irva Ozi12345 1 yaşında kan tahlilleri yapıldı değerleri normaldi ama kış olduğu için yaza kadar kullanıp kes dedi doktorumuz.Bende öyle yapmıştım.
Esdoel Ozi12345 5 aylik olana kadar kullandım ikisinde de sonra bıraktım. Biri 5 diğeri 2 yaşında değerleri normal gerek duymadı hiç doktor
Nohutannesi Ozi12345 23 aylık hala kullanıyorum. Yazın kısa kolluyla gezebikecek durumda olduğunda kesip, kışın tekrar başlamak gerekiyor ancak bebeğimin güneş alerjisi var. O yüzden biz yazında kesmiyoruz
Deletedmom_22 Ozi12345 evet biz hala devam ediyoruz , devam edin demişti doktoru 🙂 Güneş pek olmayan ülkede yaşadığımız için , 4 mevsim de veriyoruz d vitaminini