İkiz kizlarim 31+3 te dogdular. 2 kiloya ulasamayan kizim hala kuvozde. Diger kizimi gecen hafta teslim aldik. Kilosu 2100 idi. 1 haftadir 30-40 cc mama ve sağım yaparak gunde 4 kez anne sutuyle besliyorum. Suan kac kilo oldugunu bilmiyorum, merak ettigim 2 veya 2,5 kilo arasi olan bebeklere ögün basina 30-40 cc yeter mi? Siz nasil ve ne kadar mama ve sut veriyorsunuz