bukaga Kızlar selam, Bebegm 16 aylık d vitaminine devam ediyoruz 400 mg wellcare ile birileri 600 mg e gecilmeliydi 1 yastan sonra yazmıs kafam karıstı 1 yas sonrası d vit kullanmaya devam ediyormusunuz kac ug kullanıyorsunuz?
Ece__ bukaga sanırım 1 yaştan sonra 400 IU ihtiyacı artıyor, dediğiniz gibi 600 oluyor diye hatırlıyorum ama emin değilim, üstte kalsın. Bilen biri yazar :)