Elfvli Merve up uzun yıldır imzam aynı. Zaten isveren olduğum için imza beyannamem var. Tüm bankalar da resmi kurumlar da var. Değişiklik yapamam.
Tiredwoman Merve noterden değiştirebiliyorsunuz imzanızı benim bi tanıdığım aynı bankada farklı imza atınca notere yönlendirdiler imza değişimi için
Merve Madam ya aslında hep erteledim ama şöyle bir durum var. Çok tatlış bir imzam var ama ergenlikten kalma. Şimdi işe döneceğim sınıf defterimde bu imzamı görmek istemiyorum😂😂
Madam Merve ya işte bunu değiştirdiğin an resmi olan her yerde sorun yaşarsın eşim bankacı geçen gün bir müşterisine para ödemesi yapmadı bu sebeple mesela nasıl çözdüler durumu bilmiyorum ama çek ödemesindede sorun çıkıyor mesela daha ne bileyim envai çeşit derdi var
Merve Domino neeeeee🙈🙈🙈 ama sonra sorun yaşayabilirsiniz. Gerçi bende arada paraf atıyorum 😁 noterden değişiliyor sanırım resmi olarak ama kimlikteki ne olcak o zaman. Onu sorucaktım
Madam Domino yalnız sizin adınıza birisi borç senedi düzenlese imzam şu diyip mahkemede iddia bile edemezsiniz hakim der ki göster gerçek imzanı sizin ki her yerde farklı sorun çıkar bu imza meselesi baya ciddi sakın yapmayın
Domino Merve o zaman kimlikteki imza kesin resmi imzamız dimi? Aboooo😁 neyse artık farklı atmam basim belaya girmesin coluk cocugum var 😫 ama şu da var önemli evrakalra kimlikteki imzamdan atiyorum. Oh be en azindan bundan yirttik😌
sarmaliklahana 10 seneden fazla imzam aynı 😄bende calıştıgım için ilk başta işe girmeden 1 imza belirledim afilli gösterişli hep onu kullanırım 😄 suan bebek var tabi çalışmıyorum ama kargoya falan para atıyorum gereksiz yerlere 😄
Merve Madam babamda bankacı emekli bankacı yani. Noter onaylı kağıt olunca sorun olmaz dedi. Çok vardı imza değiştiren dedi 🫣 notere bir gidip sorayım en iyisi
Madam Merve yani o işlemleri yaptırırım diyorsan ayrı tabi ama her gittiğin yerde sorulacak işte noter kağıdı yanında olmalı falan
Merve Madam ivit ama yine de imzamı istemiyorum. Resmi belgeye parafta atamam 🥲 saklamaya gelince ben her şeyi saklarım ya. Yurt dekontlarım duruyor teee 2010’daki🙈