Cansudeniz12 serum fizyolojik dediğin küçük tüplerse benim oğluma da yetmiyordu sonra bende et vardır diye şüphelendim doktora gittim yokmuş ama bana dedi ki o fizyolojiklerin kocaman serum olanları var onları şırıngayla Çek 5 ml dedi bi deliğe 5 bi deliğe 5 yap dedi bunu günde 3 kere uygula dedi yaptım gerçekten de azaldı be tozlu ortamda tutma dedi yattığı yatağı her gün havalandır alt üst et dedi