İyi günler hanımlar daha önce de bir post açmıştım henüz karar verilemediği için tekrar yeni görenler yeni fikirler için yazayım dedim. 2 yıllık evliyim ve 10 aylık bir bebeğim var evlendigimizden beri malum korona zamlar alım gücü düşmesi hersey üst üste geldi. Eşim iki yıldır yurtdisi diye diretiyor açıkçası bir yanım acaba daha mı iyi olur diye denemek istiyor hem de görüp geliriz en azından konu kapanır artık diyorum. Açıkçası sevgili ülkemin bu üzücü anları beni daha da itiyor 🥺 açıkçası şuan gündemimizde iki ülke var (Hollanda ve Belçika) bu ülkelerde kendi veya yakınları ikamet eden varsa bizimle olumlu olumsuz yanlarını paylaşabilir mi? Veya farklı önerebileceğiniz ülke var mı? En azından kızım için denemek istiyorum. Şimdiden herkese çok teşekkür ederim 🥰❣️