miniikmucizeem 5 aylık Bebeğime pavlik bandaj takılalı 3 hafta oldu doktor kontrolümüz var açısı 49du en son bi ilerleme olmuşmudur bilginiz var mı ?
ttugbaerdemli Merhaba sonuclariniz nasıl çıktı biz de.su an kullanıyoruz bandaj ve değerler.sizle aynı
miniikmucizeem ttugbaerdemli pavlik bandajla süper denilecek şekilde ilerleme kaydettik ve tedavi sürecimiz bitti dereceleriniz kaç sizin
Yaso8794 Benim kazımada 3 aylıkken takıldı şuan 6 aylık en son değerlerimiz 2 ay önce 56 dı bizde yarın tekrar usg röntgen çekilcez Sizde bir gelişme oldu mu
Deletedmom_27 Yaso8794 merhaba değerleriniz derken bizim sağ 62 ye 46 sol 60 a 45 çıktı pavlik bandaj takıldı 4 hafta sonra röntgen çekilecek dedi düzelmiş midir düzelmezse naparlar değerler hakkında bilginiz varmı çok mu kötü kalça çıkığı değil kalça gelişimi geride kalmış kalça geriliği dediler
miniikmucizeem Yaso8794 kesinlikle olmuştur 2 ay önce 56ysa mutlaka 60ı görmüşsünüzdür çünkü biz 6 haftada 49dan 60lara yükseldik
miniikmucizeem Deletedmom_27 gelişim geriliği sıkıntı yapıalcak bişey değil canım derecelerin iyi gayette betası düşük oda halledilebilecek bişey bandaj takılır olmadı abduksiyon ortezi takarlar ama inan pavlik bandajın kullanımı daha kolay 24 saat takıypsun ama bebeğime ben tulum giydirdim hep altını açması rahat oluyodu kıyafetini çıkartmama gerek kalmıyodu aklında bulunsun yinede doktora gittiğinde bizide bilgilendirirsen yardımcı olabilirim
Yaso8794 miniikmucizeem dediğiniz gibi şükür düzelmiş kalçamız 67 69 çıktı değerlerimiz aparatı tamamen çıkarıcaz 1 aya sadece geceleri takıyoruz şimdi ☺️
Dolun Kızlar bende 2 hafta önce bi ortapedciye gittim özel bize direk çıkıklık var bandaj kullanacak dedi sonra iki doktora götürdük gayet normal dedi birisi 61-62 çıktı çok şükür sizinkiler de düzelmiştir umarım
ttugbaerdemli Bizim de 49-51/ 2 aydır takıyoruz Gazi zorer e gidiyoruz salı randebumuz var bakalım düzeldi mi çok merak ediyorum
ttugbaerdemli Şu an kullanan kişilerle whatsappp da bir grup kursak çok iyi olur aslında bence en azından birbirimize yardımcı oluruz süreci beraber atlatiriz