Doga0812 Papatya2636 cnm ben grip oldum 2 3 gün sürdü şükür ki başlamadan bitti direndim olmamak için burnum aktı tıkandı hapsuruyordum dinç durdum şükür hemen geçti . Bulaşmadi
Doga0812 Buseozdemir inanirmisin hiç bir şey yapmadım sadece kendimi dinç tuttum hastayım diyip oturup yatmadım işimi gücümü gördüm şükür öyle uzamadi başlamadan bitti
Deletedmom_32 Doga0812 ay bende şu an öyle yapıyorum yatsam yatarım ama işte bebeğim için sağlam duruyorum