Merhabalar bebeğim 4 aylık sol köprücük kemiğinde ufak bir çatlak varmış doktorum endiselenmemem gerektiğini kendiliğinden düzeleceğini söyledi ve sol tarafı kollamamizi söyledi sağ taraftan emzirmemi söyledi bebeğimin benim mi sağ tarafım bebeğimin mi anlamadim kendi sağ tarafım olunca sol kolu altta kalıyor başına gelen var mı nasıl emzirdiniz