Arkadaşlar bebeğim 9 aylık gece baya deli uyuyor deli uyuyor derken çok kıpırdıyor yüz üstü yatıyor yan yatıyor haliyle üzerini açıyor örttüğüm an uykuda ağlıyor geri açıyor tekrar örtüyorum tekrar ağlayıp açıyor böyle yapmasının nedeni ne olabilir sizce aşırı sıcak olsa anlarım sıcak değil kolları hafif serin oluyor hatta acaba üşür mü battaniyesiz yatsa