Piraye12 Dün öğleden beri ateşi var doktora gittik gece enfeksiyon dedi kanı temiz cikti. Calpol ve dolven veriyorum.Hala atesi 38 ne yapabilirim öneriniz var mi? Ilık müdahalesi de yapıyorum
Ruyaalya Piraye12 geçmiş olsun canım enfeksiyon olunca doktorlar antibiyotik vermek durumda kalıyorlar aslında ama vermedi mi azeltin azomax gibi ..augementin bizde alerji yapmıştı bu yüzden doktora götürdüğümde belirtiyorum