Merhaba kızlar bebeğim 18 aylık 2 hafta önce covit geçirdik eşimden bebeğime bulaştı bebeğimden bana baya ağır geçirdik bebeğim covit olduğu süreçte ilk 3 gün sadece su içti ve emmek istedi sonrasında sütü azalttı sadece su içmek istedi ek gıdayı hastalıktan dolayı zaten azaltmıştı geceleri 1 2 defa kalkıp süt istiyordu şu an tamamen bıraktı kalkıp su içip uyuyor gündüzleri de bi yudum alıp bırakıyor emmek istemiyor geçici bir dönem mi neden süt içmek istemiyor olabilir baya kilo da verdi canım çok sıkılıyor 😔