Memeye koyduğum zaman delirecek gibi ağlıyor. Bu zamana kadar hep emdi. Toplam 5 kez filan biberon vermişizdir mecburiyetten. Son 3,4 gün emziğe alıştırma çabalarımız oldu. Onun dışında hep emdi. Memeyi görür görmez mosmor oluyor ağlamaktan. Çok zorlanıyorum. Yardım edin