nazliii ben konforlu olmasından yanayım çünkü yeri geliyor uzun süre oturuyor bebişler orada, uyudugu dahi oluyor ki bu durumda hemen arkasını yatar pozisyona alıp uykusunu bölmeye gerek kalmıyor, biz joie multiply kullanıyoruz çok memnunum tavsiye ederim