65 kilo ile hamile kaldım 80 ile doğuma girdim. Doğumdan 1 hafta sonra 70 dim. Her gün bir kaç kilo gidişini görüyorum 1 aya kalmadan eski kiloma döneceğimi düşünüyorum. Tek yaptığım şey su içmek. Normalde de fazla içerdim ama emzirmek beni aşırı susatıyor ve normalde 4 litre kadar içiyordum şimdi neredeyse 6-7 litre içiyorum. Yanımda hep 2 tane litrelik şişe dolu bulunduruyorum. Bardakla içersem o kadar içemem şişe ile hem hesabını biliyorsun hemde her aklına geldiğinde içiyorsun. Tatlı yiyorum, yemek-ekmek ne aklıma gelirse yiyorum iştahım hep açık. Ama su içerek çözeceğim bu işi inanıyorum.