Zeynep8181 Aleksandırı son çıkan cihazı ile yaptırmaya başladım gram acısı yok bakın abartmıyorum öyle büyük korkuyla gittim ki daha önce buz lazer yaptırdım evet acıyordu ama bunda ara sıra sinek ısırığı gibi oldu o kadar buz lazer kökleri uyutmuş 1 yıl sonra hiç lazer yaptırmamış gibi oldu. Şu an ki cihazla müthiş dökülme var 1 buçuk ay oldu hala çıkmadı.